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Chapter 7 'It’s okay not to like it'

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Citación

       
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Fin embargo: 
Date
2021
Author
Pitts, Stephanie
Price, Sarah M.
Metadata
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Documentos PDF
Summary in foreign language
"Drawing on unique multi-arts, multi-city scholarly research, Understanding Audiences for the Contemporary Arts makes a timely and urgent contribution to debates about the place of arts and culture in contemporary society.   The authors critically interrogate the challenges of access, diversity, privilege and responsibility in contemporary art. Asking who benefits from, pays for and consumes the arts, the book highlights fresh, forward-thinking audience and organisational attitudes that show the potential of live arts engagement to contribute to engaged citizenship. Complemented by comparative global analysis, the cutting-edge insights in this book are relevant for interdisciplinary researchers across audience studies and beyond. Enhanced by a new framework for the understanding audience engagement, the book is relevant to scholars, policymakers and reflective practitioners across the spectrum of arts and cultural industries management."
Creative Commons
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/legalcode
URI
http://hdl.handle.net/20.500.12010/16878
Link to resource
https://library.oapen.org/bitstream/handle/20.500.12657/40102/9780367358884_oachapter7.pdf?sequence=1
Collections
  • Facultad de Ciencias Económicas y Administrativas [373]
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Carrera 4 # 22-61 Teléfono: (+57 1) 242 7030 - 018000111022 Fax: (+57 1) 561 2107 Bogotá D.C., Colombia

Fundación Universitaria de Bogotá Jorge Tadeo Lozano | Vigilada Mineducación

Institución de educación superior privada, de utilidad común, sin ánimo de lucro y su carácter académico es el de Universidad.

Reconocimiento personería jurídica: Resolución 2613 del 14 de agosto de 1959 Minjusticia.

Institución de Educación Superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.

 

Términos y condiciones | Políticas

 

 


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